Besök hos Frisören

Godmorgon alla!
Idag är det tisdag och det första jag tänkte var "åh nej, nu är det bara en vecka kvar till mitt svenskatal till nationella proven..". Haha, gillar inte att hålla tal och är en aning nervös över det där.

Men nu ska vi inte tänka på det där. Jag har ju trots allt nästan en hel vecka kvar utav lov.
Och denna lovdagen har jag börjat med att kolla det senaste avsnittet av Gossip Girl samt ätit lite frukost. Nu tänkte jag sätta på lite kaffe och ta mig en dusch. Ska nämligen till frisören om någon timme. Har inte klippt mig på så länge nu så är rädd att hon kommer klippa bort halva håret för att det är så slitet! Men det återstår att se.

Är dock inte så sugen på att gå ut..regnet öser ner och vårvädret är som bortblåst. Man skulle nästan kunna tro att det gick rakt från vinter till höst. Men förhoppningsvis så blir det sol efter några dagar av regn så att träden kanske slår ut snabbare nu när dom fått lite vatten!

Hoppas ni får en bra morgon och om ni har vaknat på fel sida så kanske denna låten kan få er på lite bättre humör!
Puss♥

/Rebecca



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0