Besviken

Fick precis hem mina kläder från Nelly.com som jag beställde förra veckan. Har gått och väntat på dom och nu blev Jag bara jättebesviken när dom inte satt bra.
Jag köpte ett linne med amerikanska flaggan tryckt på framsidan. Beställde också hem en svart klänning med vita detaljer. Linnet var alldeles för brett för min smak så skulle behövs ha en mindre storlek. Nu verkar dom dock vara slut på Nelly så kan inte byta. Och klänningen satt bra förutom över brösten där den var alldeles för trång! Det såg inte bra ut och det var inte bekvämt. Så är riktigt besviken nu, blir retur på båda plaggen.
Men skall försöka se om jag kan hitta någon snygg klänning i stan imorgon.
Bjuder på bild på klänningen jag beställde hem.
/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0