Fjärde påskdagen

Hej
Nu är det jag som har varit lite slapp med att blogga.
Igår var jag uppe tidigt för att åka ut till Anna och filma lite religion. Jag fick äran att vara Jesus, vilket var väldigt roligt för de flesta utan mig. Jag mådde inte så himla bra efter lördagens festligheter. Men några timmar hann vi spendera i solen och i vita Jesus kläder och ögon skugga skägg.
När jag kom hem somnade jag i sängen med melissa horn spelandes i bakgrunden.
Idag tog jag en riktig lång sovmorgon innan jag stack ner till mina två vänners källarlokal för att laga min mobil som jag lyckades tappa i ett stengolv i fredags! Det var underbart att få den fixad. Jag är lycklig lottad som har kompisar som har ett sådant företag.
Vädret är inte det bästa idag, så då passar jag på att sitta inne och plugga och kolla på serier.

Jag bjuder på en bild på mig och Anna från filmningen i igår!

/Fänns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0