Fredag

God morgon!
Just nu sitter jag här med lite frukost och kaffe och ska precis sätta på det senaste avsnittet av The vampire diaries som kom idag! Det är så skönt att gå upp en timme tidigare när man börjar sent och bara ta det lugnt och äta frukost i lugn och ro.

Glömde blogga igår, men kan berätta lite snabbt vad som hänt. Jag började dagen med att gå på arbetsintervju för ett jobb jag sökt. Sen så blev det skola. Jag höll ett  tal i biologi som gick bra och så hade jag dans på eftermiddagen. När jag kom hem fick skolan fick jag ännu ett samtal om att jag skulle komma på jobbintervju. Kul!

Sedan på kvällen kollade jag på ishockey. Jag hade känt på mig hela dagen att "ikväll tar mitt Brynäs SM-guld" och detta var precis vad dom gjorde!!!
Brynäs är alltså Svenska mästare i ishocky 2012! ♥


Nu skall jag iaf fortsätta äta upp min mat och sen göra iordning mig och dra till skolan. Efter en rätt ok skoldag ska jag sedan träffa Fanny för en fika på stan.
Ha en bra fredag!
/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0