Måndag

Godmorgon!
Här ligger jag i soffan och kollar på Nyhetsmorgon. Faktum är att jag har legat här sen igår morse. Detta för att jag skulle ha nära till toaletten och ha något att kolla på. Jag har nämligen haft den sjukare baksmällan ever och spytt som en gris!
Jag bröt den oskriva regeln att inte blanda brun och vit sprit i lördags. Icke bra!
Nu lever jag iaf och börjar känna mig lite hungrig. Tror jag ska fixa frukost och sedan sätta mig framför datorn och börja kolla igen alla avsnitt jag missat av mina serier jag följer. Har varit upptagen med Att festa och vara bakfull de senaste dagarna, men nu känner jag verkligen att jag har festat nog för några veckor!
Jag bjuder i allafall på en bild på mig och Anna från påskafton. Vi bestämde oss för att vara gangsters den kvällen. De gick sådär..

/Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0