Onsdag - eftermiddag och kväll

Börjar som vanligt med att kommentera vädret som idag har varit underbart!

Idag har jag varit i skolan. På idrotten gjorde vi sura gumman och ,vinnarskalle som man är när det kommer till sport så gav jag allt! Detta resulterade dock i två ömma och röda knän!
Ajaj, men det är sånt man får ta, haha!
Jag fick också bokat in projektarbeteslabb imorgon, så det ska bli roligt och gött att komma närmare slutet på det. Vill bara bli klar just nu, haha.

Efter skolan gick jag ner till stan med Fanny och Amanda. Vi kollade kläder och så. Hittade dock inget som föll mig i smaken. Alltid när man är ute efter nya kläder så hittar man inget. Börjar bli trött på det där!
Efter att vi kollat klart i affärer satte vi oss på ett café och tog det lugnt.
Jag åt en mozzarella-sallad med parmaskinka. Mycket gott!
Nu sitter jag här och funderar om jag ska dra ut och springa eller om jag ska kolla serier. Får se senare hur det blir. Det är ju som sagt underbart väder och då borde man ta tillvara på det..

/Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0