Påskafton!

Hallå!
Jag har inte bloggat på några dagar, vilket jag ber om ursäkt för om någon saknat mig jättemycket. ;)

I torsdags så var det sista dagen i skolan före påsklovet, och jag spenderade hela dagen med projektarbetslabb och sedan utgång på kvällen! Utgången var enormt rolig, men kanske en aning för dimmig, så att säga.
Igår mådde jag alltså inte så bra som ni kanske förstår. Jag gick inte upp ut sängen innan klockan 18.00 och det enda jag gjorde då var att förflytta mig från sängen till soffan. Det vankades påskmiddag med familj och släkt och jag kan säga att jag inte var allt för social.

Idag är det i alla fall påskafton och ha är utvilad och taggad!
Skall snart ta en dusch och börja göra i ordning mig lite smått. Än så länge har jag dock ingen aning om vad jag ska ta på mig, så vi får se hur det blir med det.
Festligheterna börjar hur som helst hos Fanny klockan 18.00 för att sedan fortsätta på Oscars runt 23.00!
Ha en bra påskafton!!
Puss

/Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0