Söndagsångest och aprilskämt

Hej!
Idag är en av de värsta dagarna på året. Det är första april och jag lyckas alltid blir lurad och jag kom inte undan i år heller!
Rebecca lurade mig rejält att hon skulle flytta till Skåne. Förstår att hon är väldigt lycklig över det då jag nästan började gråta haha...
Jag brukat inte ha så stor söndagsångest men idag är det inte kul att tänka på allt som måste bli färdigt till veckan. Tur att det är en kort vecka då det är påsk till helgen så ledig på fredag!
Så förhoppningsvis blir det en del utgång till påskhelgen!
Nu ska jag ta tag i plugget och läsa min tegelsten och älskade man Stalin. Bara 500 sidor kvar nu!

Ha en bra söndag!

/ Fänns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0