Filmmys

Nu har jag precis kollat på film och ätit lite godis med min lillebror och min pappa. Vi såg på den nya animerade Tintin. (nu kommer säkert Fänns att fnissa lite precis som hon gjorde när jag berättade att jag hade ett Tintin-spel på mobilen!)
Men grejen är den att jag har typ växt upp med Tintin. Älskade de tecknade filmerna när jag var liten. Och denna jag såg på nu var faktiskt väldigt bra så det är absolut en film jag rekommenderar er att se!
Nu mår jag i alla fall bättre. Fick klickat hem lite kläder från Nelly med och då mår man ju genast bättre, tihihi!
Visar er kläderna när jag får dom.

Nu skall jag ta en lång dusch med ansiktsmask och grejer, och sedan blir det fotboll. Mitt älsklingslag Milan ska möta Barcelona som jag också tycker om, men håller helt klart på Milan ikväll!
Ha en bra kväll vänner!

/Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0