Godkväll!

Nu är det fredagskväll och jag ligger i soffan och kollar på tv. Egentligen skulle jag vilja spendera kvällen på annat sätt men imorgon är det högskoleprov..!

Idag har jag ju varit i skolan som sagt och vädret idag...ja vad ska jag säga? Man blir bara kär ju! Haha!
Efter att jag var klar i skolan gick jag och Anna ner till stan. Vi tog oss var sin glass. Årets första glass utomhus! Mycket gott!
Sedan gick vi runt i lite affärer innan det var dags att möta Fanny och handla lite gottgott inför vår lilla picknick vid vattnet och fästningen.
En väldigt mysigt dag!
Nu skall jag fortsätta att Chilla framför tv:n, men bjuder på några bilder från tidigare idag!

/Rebecca


Kommentarer
Postat av: loveboy

din glass ser gigantisk ut! Oo ;)

2012-03-30 @ 23:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0