Halsfluss?


Hallå!
Nu sitter jag här med en stor kopp te och GRÅTER över den otroligt fula bilden Fanny la upp på mig i inlägget under!! Åh herregud...den jäklen har
Mobilbloggat med så verkar inte kunna ta bort den?! Men ska se om jag klarar av det..
Idag har jag iaf varit i skolan och sedan blev set en liten runda på stan.
Som Fanny sa så skulle jag ta ut min lön som hade krånglat och inte kommit in på kontot riktigt. Sedan blev det en kebabrulle. Sjukt gott! Inte ätit kebab på 19226628493002 år (a.k.a 3 månader).
Sen kom jag hem vid 18.30, helt död och sätta mig vid datorn. Höll på att somna så efter cirka en timme blev jag så trött att jag var tvungen att lägga mig. Har sovit tills nu och är bara uppe för att dricka te. Grejen är den att min hals är galet svullen och det är precis att jag ens klarar av att svälja vattnet.
Får se imorgon hur jag mår, men förhoppningsvis är det inte halsfluss eller körtelfeber.....
Har aldrig haft något utav dessa så vet inte riktigt hur det "känns" om man har det. Så det återstår att se imorgon.
Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0