Kvällsfika

Just nu sitter jag och kollar på ett avsnitt av serien "Game of Thrones" samtidigt som jag mumsar på en liten kvällssmörgås bestående utav tunnbröd, kallrökt lax, rödlök, körsbärstomater, sallad och potatissallad.
Har ni inte sett Game Of Thrones förresten bör ni verkligen slänga ett getöga på den serien. Haha!

Jag känner mig lite seg såhär på kvällen och är fruktansvärt sugen på Påskmust, så det första jag gör imorgon får nog bli att gå och köpa mig en flaska, om jag fortfarande är sugen på det vill säga.
Men det är inte läge för mig att känns mig trött än inte! Jag hade nämligen tänkt kolla igenom ett gammalt högskoleprovet inför högskoleprovet på lördag. Jag hade också tänkt söka två jobb, så antar att det är dags att sätta igång snart. Om inte wow kallar på mig vill säga..

/Rebecca

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0