Morgonrutin

God morgon!
Hur är er morgon? Min har varit rätt bra!
Har ni några "morgons-ritualer"? Alltså något ni alltid gör varje morgon och måste göra för att vakna till?
Det har jag!

Det först jag gör nästan varje morgon är att räcka mig efter iPhonen och kollar Instagram. Instagram är min absoluta favoritapp och jag får så mycket inspiration från olika personer på instagram.
Förutom Instagram är jag också beroende av en kopp kaffe så fort jag kommit upp. Efter att jag kokat kaffe så brukar jag fixa frukost och sätta mig framför tv:n och kolla på Vakna Med The Voice.

Vill ni följa mig eller kolla på mina bilder på instagram kan ni söka på "fiskpinne".
Ha en fortsatt bra dag! <3

/Rebecca

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0