Onsdagskväll

Hej!
Min eftermiddag har bestått av att skriva och skicka in massa reflektioner, känns skönt att bli av med lite arbeten.
Jag och pappa har varit ute och övningskört för att värma upp lite inför min körlektion imorgon! Håll tummarna för att det gå bra!
Nu sitter jag och pappa och kollar på finalen av Sveriges mästerkock, det är så sjukt spännande!!

Haha läste Beccs senaste inlägg och ja du har rätt jag fick ett leende på läpparna när jag läste att du kollat på Tintin filmen. Jag som aldrig har varit en fan av Tintin.

Jag älskar att gå in på olika vädersajter och kolla hur vädret ska bli de kommande dagarnas och jag blir så glad när det som det gjorde när jag gick in på yr.no idag!

Ha en fortsatt bra kväll!

/ Fänns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0