Svettigt!

Det är helt sjukt vad varmt det är i Varberg i dag!
Jag och Anna tog en promenad ner till stan och med min vinterjacka blev det som en bastu. + att jag har svarta byxor idag! Ingen bra kombo
Vi sprang runt och kollade i lite affärer på saker som vi vill ha men inte ha råd med.
Jag fick köpt två nya solglasögon i och med att jag är expert på att ta sönder mina solglasögon så var det välbehövligt.
Nu har varit på körskolan och bokat riskettan med Josefine och nu sitter vi på biblioteket i stan och jag väntar på att min föräldrar ska komma och hämta mig för att åka och hämta säng!
Ska bli intressant och se om vi får upp den i trappan!
Jag ägnar en tanke åt Rebecca som är sjuk idag också! Krya på dig vännen <3

/ Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0