Trött

Hej kära vänner!
Nu har jag vaknat till efter gårdagens festligheter.
Det var väldigt kul och jag vill tacka alla mina vänner för att dom är så söta och fina!

Idag har jag inte hunnit med så mycket än. Hr mest tagit det lugnt framför Big brother med lite proviva och ölkorv, haha!
Proviva är det bästa man kan dricka i alla lägen!
Får se vad som händer ikväll. Tror jag ska ta det rätt lugnt. Men kanske att man får ha en myskväll med film ihop
Några vänner eller så.
Ska också bli bättre på att blogga. Märker att det just nu är min fina Fänns som står för de flesta inläggen och så kan vi ju inte ha det, haha!

/Becca


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

2012-03-26 @ 19:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0