Våffeldagen och familjemys

God kväll!
Hoppas ni har haft en bra dag!
Det har i alla fall jag.
Dagen har spenderats med familjen och jag har slappat en hel del. En fullbordad söndag alltså!
Idag var det ju som sagt våffeldagen så våfflor har det ätits för fullt!
Har inte haft något plugg att göra i helgen heller så det har varit otroligt skönt.
Nu har jag precis tagit en lång varm dusch med ansiktsmask och hårinpackning så känner mig redo inför en ny vecka. Dock känner jag nu att jag börjar få ont i halsen, vilken jag hoppas inte leder till någon förkylning. Ska dricka en kopp te med citron nu innan jag går och lägger mig och hoppas att det hjälper lite.
Godnatt ♥
/Rebecca

Kommentarer
Postat av: Sofie DJ

Ser gott ut!

Det blev inga våfflor för min del igår :-(

2012-03-26 @ 13:07:30
URL: http://duvhok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0