Varberg <3

En av de bästa sakerna med att bo i Varberg måste vara strandpromenaden!
Det är så himla fint att gå utmed vattnet och ändå vara så nära stan.
Nu när våren börjar närma sig och det blir varmare på dagarna så är det sjukt underbart att gå på strandpromenaden.
Och det var precis det det jag gjorde nu!
Det är nästan det första jag tänker på när pappa kommer hem från jobbet på vardagarna, om vi inte ska dra till dit! Jag har en himla tur att han också tycker om att gå där!

Ikväll ska jag försöka läsa ett kapitel ur min otroligt spännande bok om Stalin som jag aldrig kommer igenom känns det som och sedan blir det nog lite matlagning med Josefine.

Ha en bra kväll!

/ Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0